Powered By Blogger

2010. május 22., szombat

Most találtam ezt az új külsőt!nagyon tetszenek a kis macsekjaim.

Ma felülkerekedtem az elhatalmasodó náthámon és varrtam kicsit.Ha minden igaz, akkor egy cicmókos táska lesz belőle.A cicmók mintát valamelyik blogban leltem /azt hiszem a varróiskola letölthető mintái közül/, azt varrtam fel a táska külsejét alkotó részre.
Ezt már szebben szeretném megcsinálni, mert ajándéknak szánnám....nem mondhatom el
egyenlőre, hogy kinek!:)

Addig is mutatok belőle:


Aki előszeretettel segít nekem az alkotásban és rendszeresen bele kotnyeleskedik!:)










Aztán tádáááámmmm....sikerült szépen felvarrnom a cicmókot az anyagra.Nekem még ez is elégedettséget okoz.




Mára ennyit sikerült tennem, már alig várom, hogy befejezhessem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése